Maak zelf muziek bij Audi-commerial

100% Impact contest van Interface en FC Walvisch

Muzieknieuws 04-04-2009 23:02

Heb jij talent voor de reclamebusiness? Interface Magazine en studio FC Walvisch presenteren een contest voor muzikanten en producers die de perfecte balans kunnen vinden tussen commercie en creativiteit. Onder de welluidende titel '100% Impact' kun je deelnemen en de muziek schrijven voor een Audi-commercial. Naast de eer die je daarmee ten deel kan vallen zijn de prijzen natuurlijk niet mis.

Je kunt dus je creativiteit loslaten op een heuse Audi-commercial. Je kent hem misschien al, maar vergeet wat je hebt gehoord en concentreer op wat je ziet en probeer met muziek en effecten de boodschap die het beeld overbrengt te versterken. De commercial moet simpelweg 100% Impact krijgen dankzij jouw soundtrack!

Vanaf de Interface.nl-site kan je de reclamefilm downloaden en krijg je tips over hoe je de muziek en effecten erbij kan maken. Als je je track gemaakt hebt, kun je ‘m uploaden naar de Interface.nl-site en maak je kans een Steinberg Cubase 5 en HALion 3 combi-pakket te winnen.

Meer lezen en meedoen
Op www.interface.nl/honderdprocentimpact vind je alle info en de commercial.

In Interface 127 (april 2009) lees je een portret van FC Walvisch, het Amsterdamse bedrijf dat in zijn vijf studio's veel muziek en sounddesign maakt bij Nederlandse commercials, documentaires en speelfilms. Eigenaar Marcel Walvisch stelde Interface voor om samen een contest te organiseren voor getalenteerde sounddesigners, muzikanten en componisten, en dat werd 100% Impact.

zoeken
zoeken